België weekend

Lekker met z'n allen duiken in de steengroeven van onze zuiderburen en lol maken tijdens ons verblijf op de camping of in je huisje. We laten ons verrassen door Wim Wolf en Frans vd Berg!

Lezing door Bas Kremer over wrakduiken en onderwater archeologie.

clubhuis

Bas Kremer verzorgd een lezing over wrakduiken en archeologisch onderzoek op wrakken. Bas is eigenaar en schipper van de Serenety. Ook is hij NOB-instructeur en momenteel is hij bezig met archeologisch onderzoek op de Noorzee boven de waddeneilanden en hoopt nieuwe wrakken te vinden.

Sinterklaasavond

clubhuis

Hij is weer in het land en wie o wie heeft het weer bond gemaakt dit jaar? We gaan het mee maken!

Kerstduik

Wijthmenerplas

Een duik voor de door gewinterde duiker met aansluitend kerstschransen, krentebrood, glühwein en warme chocolademelk.

Foto en Filmavond

clubhuis

De jaarlijkse fotowedstrijd van onze vereniging, waar onze onze leden die foto's maken strijden om één van de prijzen voor de mooiste foto's. Deze avond is voor alle leden toegankelijk en een aanrader voor de genen die houden van mooie plaatjes van het onderwaterleven.

Snertduik

Milligerplas Werkerlaan, Zwolle, overijssel, Nederland

Het zal wel snertweer zijn en het zicht lijkt ook wel snert... Vandaag is het dan ook de dag voor de snert duik met de heerlijke snert van Donald na de duik. Ook de mensen die aan de kant blijven staan zijn van harte welkom om een hapje mee te eten.