Duikvereniging Octopus is een vereniging opgericht bij notariële akte en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Bestuursleden worden gekozen door de leden tijdens de algemene ledenvergadering. Deze vergadering vindt 1 keer per jaar plaats. Op het ledendeel vindt u het e-mailadres per bestuurslid. Voor algemene zaken kunt u het beste Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Het bestuur bestaat uit:

Voorzitter Hans den Hollander
Secretaris Jessica Drost
Penningmeester        Gertjan Postema
Vice-Voorzitter Willem van Dijk

Commissies en groepen

Duikvereniging Octopus is een actieve vereniging. Het gehele jaar worden er verschillende activiteiten georganiseerd. daarnaast zijn er veel vrijwillege leden actief om de vereniging draaiende te houden. Enkele commissies/groepen zijn:

• Evenenmentencommissie
  • Barcommissie
  • Vulmeesters
  • Redactie Octopussy
  • Instructeursgroep
  • Webmaster

Verder zijn er nog vele leden en partners van leden die bereid zijn een handje te helpen bij verschillende evenementen en activiteiten. Dit kenmerkt het gezellige karakter van Duikvereniging Octopus. Op het besloten deel voor de leden is te lezen wie deze personen zijn en hoe zij te bereiken zijn.