Duik je met mee mee?

Duiken doe je toch in een warm tropisch oord waar je mooie gekleurde vissen, koraal en bijzondere planten ziet? Niets is minder waar. De onderwaterwereld in Nederland is minstens zo mooi.

duikjemetmemee

Maak 4 proefduiken

Om te kijken of duiken wat voor je is, kan je in de maanden oktober, november en december 4x meetrainen voor maar € 25,-. De proefduiken worden iedere dinsdagavond georganiseerd in zwembad de Vrolijkheid in Zwolle. Tijdens deze lessen maak je kennis met de basisbeginselen van het duiken, met en zonder apparatuur.

Na de training ben je welkom in ons clubhuis in de kelder van het Dominicanenklooster aan de Assendorperdijk te Zwolle. Elke dinsdagavond is het clubhuis geopend om je fles te vullen, gezellig bij te praten, een drankje te doen en bij te komen van de training. De minimumleeftijd om aan de duikopleidingen deel te kunnen nemen is 15 jaar. Voor het buitenwater moet je 16 jaar zijn.

Meld je snel aan!

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Wees er snel bij, want VOL = VOL! En... Als je besluit de 1-Sters opleiding bij ons te volgen, dan brengen we die € 25,- weer in mindering op je lesgeld! Want na de proefduiken, duik je zo door voor je 1-Sters brevet!

Hopelijk tot snel!