nils8Onze website kon wel een nieuw jasje gebruiken. Het bedrijf van Niels Woertink (NMEDIA) heeft het ontwerp en de technische realisatie geheel op basis van sponsoring verzorgd.

Hiervoor zijn mooie foto's aangeleverd door Nils Rienmeijer en Frans van den Berg (waarvoor dank). Deze vind je terug op de achtergrond en verschillende plekken op de website. Alle teksten zijn herschreven door Anke Bosch en nieuws heeft een prominente plek op de website gekregen. Ook het inloggedeelte is opgeschoond. Hierover krijgen alle leden door middel van een nieuwsbrief uitleg.

Ook zijn we bezig de duikstekken in kaart te brengen. Dit is nog in ontwikkeling. Maar heb je een goede tip? Laat het dan weten via onderstaand mailadres.

Heb je een nieuwtje te melden? Laat het dan weten en stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Via deze weg willen we iedereen die meegeholpen heeft aan de totstandkoming van de nieuwe website bedanken.

Ga naar de website van NMEDIA.