Afbeelding2 camera

Op vrijdag 3 november organiseren Nils en Frans weer een foto- en filmavond! Leden van octopus kunnen een keuze maken en een stem uitbrengen. Ook voor de niet-fotografen wordt het een leuke avond!

Hoe gaat het in zijn werk?

Je kunt jouw foto's en/of film inleveren vanaf 2 tot en met 16 oktober. Deze worden op 19 oktober op de website geplaatst.

De leden kunnen daarna tot en met 1 november een stem uitbrengen op 1 foto en 1 film. De uitslag wordt op de 3 november in het clubhuis bekendgemaakt. De winnaars worden later op de website en op facebook getoond. Meer informatie vind je via de link onderaan dit artikel.

Presenteer jouw mooiste foto's!

We zouden het leuk vinden als jij jouw beste foto's aan onze leden laat zien. Daarom stellen wij je in de gelegenheid om een fotopresentatie te geven. Deze presentatie mag maximaal 5 minuten duren. Lijkt je dat leuk? Meld je dan aan door een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Niet alleen voor fotografen

Alle ingrediënten zijn aanwezig om er een leuke en gezellige avond van te maken. Ook voor de niet-fotografen onder ons een leuke gelegenheid om meer te weten te komen over wat we tijdens onze duiken allemaal tegen (kunnen) komen! En natuurlijk worden ook de winnaars bekendgemaakt. Wint degene van wie jij de foto of film hebt gekozen?

Geef je op!

Om deze avond goed te kunnen organiseren willen we graag weten hoeveel mensen er komen. Dus geef je op via de intekenlijst achter in het clubhuis of geef het door aan Nils of Frans.

Nog even op een rijtje

• De foto's en film kunnen worden ingeleverd van 2 tot en met 16 oktober;
  • bij de ingeleverde foto vermeld je wat het is en waar deze gemaakt is;
  • bij de ingeleverde film vermeld je waar deze over gaat en waar je deze gemaakt hebt;
  • De foto's lever je ook op papier in bij Nils of Frans.
  • Donderdag 19 oktober worden de inzendingen op de website geplaatst;
  • De leden kunnen tot en met 1 november hun stem uitbrengen.

Voor meer informatie en de voorwaarden klik op: Reglement foto-en filmavond