openluchtbadoctopus afbeelding

Samen het openluchtbad organiseren wij dit leuke evenement. Dit is je kans om kennis te maken met de duiksport en onze vereniging. Deelname is gratis. Je bent van harte welkom!

Mega introductieduik voor Zwollenaren ter ere van jubilea van Duikvereniging Octopus Zwolle en Stichting Openluchtbad

Duikvereniging Octopus Zwolle en Stichting Openluchtbad hebben beide een jubeleumjaar in 2017. Duikvereniging Octopus Zwolle bestaat dit jaar namelijk 50 jaar en Stichting Openluchtbad 25 jaar. En dat moet gevierd worden! Beide organisaties hebben daarom de handen in één geslagen en organiseren op 2 september een gratis Mega introductieduik van 13.00 tot 17.00 uur in het Openluchtbad in Zwolle (Ceintuurbaan).

Vanaf heden kunnen liefhebbers zich aanmelden Iedereen is welkom op 2 september 2017, maar om mee te kunnen doen moet je een goede gezondheid hebben, in het bezit van een zwemdiploma zijn en 14 jaar of ouder zijn. Deelnemers tot 18 jaar hebben toestemming van hun ouders/verzorgers nodig. De Mega introductieduik is in principe bedoeld voor Zwollenaren, maar natuurlijk zijn mensen van buiten Zwolle ook zeer welkom.

Er zijn een beperkt aantal instructeurs en veiligheid staat hoog in het vaandel. Er is daarom plek voor een beperkt aantal deelnemers. Aanmelden voor de Mega introductieduik is daarom ook noodzakelijk en kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..